joi, 23 octombrie 2008

am fost astazi la cabinetul de familie cu o mica problema cu absentele .... doamna doctor este in concediu asa ca i-a luat locul o rezidenta ... bun totul ok pana aici ... intru acolo ii spun care este problema ca uite asa asa asa ... am si acoperire probleme cu gatul de cand eram mic mi-au ramas amigdalele umflate asa ca pot oricand sa spun ca ma doare in gat ... pana aici iar ok ... si imi face surpriza (ne)placuta asistenta care deja era acolo sa ma ia la rost ca data viitoare sa sune bunica sau sa sune mama la doamna doctor ca stiu ca tu mereu chiulesti si lalala .... doamna rezident i-a spus ca nu este nicio problema ca sunt in clasa a 12-a si ca oricum nu prea stam pe la scoala ... asistenta nimic si dai si trage si ma tinea pe mine sa imi faca morala cum sa stau la scoala iar cand este doamna doctor acolo nu carteste si nu comenteaza nimic ... ba mai mult anul trecut chiar dansa m-a ajutat cu niste scutiri ... asa ca nu vad de ce s-ar face atata tam tam ... sau se pare cat de ipocrita si parsiva este ... dat fiind faptul ca eu oricum imi iau scutire de la doamna doctor si ea nu are ce sa spuna ... cand nu e acolo face ea pe sefa ... stiti vorba aia cand stapanul nu`i acasa soarecii joaca pe masa ...
ma scarbeste

Un comentariu:

Anonim spunea...

numaratoarea ta inversa pana la bac...e deprimanta!
nu ti se pare?:D
iar asistenta pare nesimtita.