miercuri, 22 octombrie 2008

fac parte din acea categorie de " carolisti " care spun nu buzestiului pt ca e inchisoare pt ca este disciplina multa ca vezi doamne ne sunt inchise orizonturile ... acuma nu stiu care este adevarul adevarat pt ca nu am stat sa vorbesc cu elevi din buzesti despre viata lor sau cu profesori din buzesti despre perspectiva lor ... dar ( subiectiv stiu ) in carol este elita ... si oarecum aceasta invrajbire intre colegii a dus la dorinta unora sa urmeze niste idei preconcepute ... daca sunt bun la invatatura la anumite materii imi place matematica sau mai stiu eu ce materie ma duc in carol pt ca acolo am auzit eu ca se face carte ... dar prin cine stie ce noroc daca ajungi in buzesti ... ai impresia ca acolo nu vei face carte sau matematica ... sunt doar niste zvonuri prost aruncate in eter si care au ramas ... in orice caz raman la parerea ca in carol exista prea multe pile ... prea multi profesori care nu isi merita locul si prea multe persoane sus puse care pe temei politice taie si spanzura in aceasta scoala ... regret clasa a 8-a si euforia continuitatii ;)

Un comentariu:

Anonim spunea...

fac parte din acea categorie de buzesteni care spune "nu" carolului.
nice 2 meet u!